A piece of myself

Ask  

Hi, I'm Emily. This is a collection of things that give me joy or meaning. Enjoy! (Also I have been touched by Pete Wentz 6/28/14)


slussy:

Frankenstein enters into a body building competition and finds he has seriously misunderstood the objective

(via cumfort)

— 9 hours ago with 584724 notes
#lol  #clever  #frankenstein 
thatisludicrous:

obsessedobsesser:

Oh my god though. 

#life hacks: devour all the opposing teams players to win efficently

thatisludicrous:

obsessedobsesser:

Oh my god though. 

#life hacks: devour all the opposing teams players to win efficently

(Source: clickholeofficial, via mynameisntjeffrey)

— 13 hours ago with 106990 notes
#soccer  #luis suarez  #lol 

chanyerrrrrr:

bestyoutubevideos:

Putting on pants without using hands

this was wild from start to finish

(via kairanfisher)

— 1 day ago with 146117 notes
#favorite 

siriuslyscrewedup:

nocrisisforisis:

haaaaaaaaave-you-met-ted:

cultofthepigeon:

mariofartwii:

I will never get over the hate that surrounds Ohio.

FUKING MOST BEAUTIFUL POST IVE EVER SEEN DEAR FUCKING CHRIST BLESS

image

I just moved here a month ago and now I’m scared

Ugh really don’t come here there’s nothing here

(via mynameisntjeffrey)

— 1 day ago with 107802 notes
#lmao  #ohio 

newyorksjojo:

realityisoverrated:

gracefullikeagazelle:

knives-and-pipes:

upgraders:

most private thing im willing to admit: im not good at estimating how much pasta is enough for one person 

image there’s a tool for that

I’m sorry, does that scale progress from a child to a HORSE?

OMG GET IT
IM SO HUNGRY
I COULD
EAT
A HORSE
JFC

"oh, I’m only hungry enough to eat a child"

(via kairanfisher)

— 2 days ago with 442300 notes
#invention  #lmao  #useful 

ohvegeta:

froghat:

the clock strikes midnight. all americans begin to morph into their true form.

image

fuckin ready

(via mynameisntjeffrey)

— 2 days ago with 136288 notes
#fourth of july  #4th of july 
chocolateist:

pardonmewhileipanic:

bestnatesmithever:

captcreate:

The leg up at the end tho.

I like the coach, putting his hands on his knees like, “Welp, that wasn’t it.”

i was almost like “oh man that sucks” and then her leg popped and i fucking lost it

That leg is killing me

chocolateist:

pardonmewhileipanic:

bestnatesmithever:

captcreate:

The leg up at the end tho.

I like the coach, putting his hands on his knees like, “Welp, that wasn’t it.”

i was almost like “oh man that sucks” and then her leg popped and i fucking lost it

That leg is killing me

(Source: hugedickgrayson, via kairanfisher)

— 2 days ago with 307611 notes
#gymnastics  #sports  #lol 
bueno:

IT SNOWED TODAY SO I DECIDED TO MAKE A SNOWMAN BUT THERE WASNT THAT MUCH SNOW SO AFTER 45 MINUTES I FINISHED WITH THIS

bueno:

IT SNOWED TODAY SO I DECIDED TO MAKE A SNOWMAN BUT THERE WASNT THAT MUCH SNOW SO AFTER 45 MINUTES I FINISHED WITH THIS

(via kairanfisher)

— 3 days ago with 35953 notes
#snow  #cute 
Gotta love club fairs ;D #sweet #candy #cookies #food

Gotta love club fairs ;D #sweet #candy #cookies #food

— 3 days ago
#food  #sweet  #cookies  #candy 

callmeoutis:

womanthouartloosed:

castielsfear:

Bruce Wayne watched both of his parents die.

Tony Stark has heart problems and anxiety.

Peter Parker saw his uncle being murdered.

Steve Rogers lost his best friend.

Bruce Banner attempted suicide.

If they can save the world, you can get through this day.

Never stop fighting.

none of these people are real

god forbid kids be allowed to draw comfort and inspiration from fiction i mean what do you kick puppies for fun

(via kairanfisher)

— 3 days ago with 189657 notes
#superheroes  #inspirational  #support 

striders:

these snotty fucking barista blogs on here that brag about giving regular coffee to customers who asked for decaf or putting dairy milk in soy lattes because the customer was a little rude or the soy containers are “tricky” make me really fucking angry. you could put someone in the fucking hospital. grow the fuck up.

(via kairanfisher)

— 4 days ago with 15684 notes
#disgusting